תהליך:

קבלת בריף
שלב א’: העבודה על קמפיין או פרוייקט חדש מתחילה בדרך כלל מתוך דרישת הלקוח או בשפה מקצועית בריף. הלקוח מעביר לסטודיו אפיון עבודה כולל את עיקרי הנתונים, הצרכים והתוצאות להם הלקוח נצרך.
סיעור מוחות
שלב ב’: סטודיו Z מבצע מחקר שוק, חוקר את קהלי היעד ומחליט באמצעות איזה מסר יש לפנות אל אותם קהלים על מנת להשיג את התוצאה הרצויה. במילים אחרות - גיבוש.
חיפוש קונצפט
שלב ג’: הסטודיו מתרגם את בריף האסטרטגיה לשפת קריאטיב , כלומר: ניסוח מסר הלקוח תוך שילוב נוסחה קריאטיבית, והעברת המסר בצורה ויזואלית נכונה וחכמה ביותר.
בחירת סקיצות
שלב ד’: מתבצעת פרזנטציה ללקוח לשם קבלת אישורו לתוצרים הקריאטיביים וגרפיים, היינו הגשת סקיצות. סקיצה נבחרת עוברת תהליכי עבוד וריטוש לתוצר סופי.
עיצוב בפועל
שלב ה’: יצירת קונטנט גרפי על בסיס סקיצות מאושרות, תוך כדי שאיפה להגיע לתוצר מוגמר ברוח הטרנדים עדכנים והמקובלים בשוק. בין אם זה תוצר דיגיטל או פרינט.
הגשה ללקוח
שלב ו’: העברת חומרים ללקוח. במידה ומדובר בתוצר דיגיטל - הקפדה על הגשה בפורמט פתוח, המאפשר לצוות הפיתוח עבודה קלה ונוחה. או לחילופין חיתוך ל-HTML + CSS.
בין הלקוחות:
logo-row-1
logo-row-2
logo-row-3
logo-mob-row-1
logo-mob-row-2
logo-mob-row-3
logo-mob-row-4
logo-mob-row-5
logo-mob-row-6
logo-mob-row-7
logo-mob-row-8
logo-mob-row-9