persona persona
persona

כיצד לבחור לאתר שם דומיין נכון?

Posted on February 4th, 2013 in Uncategorized with

יש לשקול גורמים רבים כדי לקבוע את הערך של שם הדומיין לעסק שלך. חשוב לציין כי דומיין טוב לא תמיד מאפשר להפוך את העסק שלך למצליח. על כך עומלים ומתמקדים היום מנועי החיפוש, אנשים יכולים למצוא את האתר שלך במגוון דרכים מלבד להקליד אותו בדפדפן. יחד עם זאת, דומיין איכותי יכול לעזור לעסק שלך.
הרלוונטיות
בתור התחלה, שם דומיין צריך להיות רלוונטי לעסק שלך. אפילו אחד גדול כמו -sneakers.com לא תשרת את המטרה שלך היטב אם אתה מוכר ספרים. נסו לחשוב על שם שאנשים יזכרו, המבוסס על מה שאתם עושים, שיזכיר ללקוח את שם החברה ו/או העיסוק , אחרי הכל זאת דלת הכניסה לאתר שלכם. שם דומיין רלוונטי גם יעזור בתוצאות החיפוש. פרט לחריגים, כמובן. אתרים רבים יצרו מילים ממותגים חדשים כי קיומם הוכחה כהצלחה , חברת-Google פועלת עכשיו כדי לצמצם ריבוי שמות דומיין דומים לשמות של חברות המוכרות
אורך
אורכו של שם דומיין חשוב ביותר ועדיף שיהיה קצר, פשוט משום שאנשים זוכרים שמות קצרים. שמות קצרים עשויים גם להיקלט מהר יותר, נראים מקצועיים, ופשוט טובים יותר. תנסו לחשוב על וריאציות רבות ככל האפשר כדי להמציא לעצמכם שם דומיין קצר.
הרחבה
הסיומת הנפוצה ביותר היא « Com.» אשר מייצג «מסחר». עבור עסקים רבים,סיומת Com רצויה ביותר פשוט כי היא המוכרת ביותר. אנשים אשר זוכרים את שם הדומיין שלך מניחים לרוב באופן אוטומטי כי הסיומת היא – Com. לכל מדינה ישנה גם הסיומת שלה, בגלל שאנחנו נמצאים בישראל הסיומת מסחר המקובלת הינה – co.il. לעתים קרובות כאלטרנטיבה, אנשים מעדיפים סיומת Org או Biz כי הם מעדיפים להשאר עם שם דומיין ספציפי, אבל הוא לא זמין ב- Com ו-co.il. חשוב לציין כי הסיומת שתבחרו לא משפיעה על החיפוש בגוגל כלל, סיומת Org או Biz לא יעשו חיפוש פחות מוצלח אלא רק יהיו מוכרות פחות לאנשים. אך בסופו של דבר השם לא אומר הכל… קידומו של הפרויקט, האיכות של האתר, ומיצוי כל אפשרויות החיפוש חשובים לא פחות.


Z-Design Pro | Vision & Creative © 2019 :כל הזכויות שמורות לסטודיו